Die Prinzen: Bald ist Weihnachten

Hört euch dieses Lied an und versucht eine Strophe und das Refrain zu übersetzen.

Schreibt wie immer im Kommentar!


3 responses to “Die Prinzen: Bald ist Weihnachten

  • Joanna 1F

    Ponownie grudzień, koniec kalendarza
    Zima jest bardzo aktywna
    Jestem zaśnieżony i biegnę w czasie
    Staję się/wpadam prawie w depresję
    To jest niezdrowe, często również jest powodem
    Do łez i żalu
    Będę budować bałwana,zobacz
    I przy tym ja myślę o Tobie
    I mam nadzieję, że Ty też myślisz o mnie!
    I mam nadzieję, że coś mi dasz!

  • Agnieszka, 2f

    „Wkrótce są Święta Bożego Narodzenia”

    1. Już znowu grudzień, koniec roku
    Zima jest dosyć aktywna
    Jestem zasypany śniegiem i z biegiem czasu
    Staję się prawie depresyjny ( popadam prawie w depresję).

    To podobno nie jest zdrowe,
    Często jest powodem
    łez i żalu
    Buduję sobie bałwana, patrzę na jezioro
    Przy tym myślę o Tobie.

    Ref: Ponieważ wkrótce są święta
    i mam nadzieję, że ty o mnie myślisz
    Ponieważ wkrótce są święta
    i mam nadzieję, że coś mi podarujesz
    Podaruj mi czekoladę i loda na patyku
    Jestem całkiem pewny, że to nie za dużo
    Ponieważ na święta mój stół z prezentami jest solidny (stabilny).

    2. Przecież jeszcze jest adwent
    i ciągle myślę
    Teraz będzie przecież czas
    Liczę już dni, stawiam sobie pytanie
    kiedy to będzie.

    3. Mikołaj był dawno w tym roku
    zjadł ze mną struclę i herbatnika
    Zapytałem go i on mi powiedział, że
    Gwiazdor jest w podróży.

    Wkrótce są święta
    Wkrótce są święta
    Wkrótce są święta

  • Karolina Kasprzyk kl 3a

    Znowu grudzień, koniec kalendarza
    Zima jest bardzo aktywna
    Jestem w śniegu i czasem
    Jestem prawie w depresji
    To nie będzie zdrowe, często przyczyną są
    łzy i smutek w sobie
    Zbuduję bałwana, patrzę na jezioro
    i myślę o Tobie!

        Ponieważ Boże Narodzenie zbliża się i mam nadzieję, że o mnie myślisz!
    Boże Narodzenie zbliża się szybko i mam nadzieję, że powiesz mi, co mi dasz.
    Daj mi czekoladę i lody na patyku
    Jestem pewien, że nie jest za dużo!
    Na Boże Narodzenie
    Czy mój stół prezentów jest dość stabilny?

    Ale jest jeszcze Adwent i myślę ciągle
    Teraz jest to właściwy czas,
    Ja odliczam dni, naprzemiennie na pytanie
    Kiedy to w końcu skończy?

       Ponieważ Boże Narodzenie zbliża się i mam nadzieję, że o mnie myślisz!
    Boże Narodzenie zbliża się szybko i mam nadzieję, że powiesz mi, co mi dasz.
    Daj mi czekoladę i lody na patyku
    Jestem pewien, że nie jest za dużo!
    Na Boże Narodzenie
    Czy mój stół prezent jest dość stabilny?

Schreibe einen Kommentar

